Ecuador TV

Ecuador TV - Public Television is de keten van Ecuadoraanse televisie openbare dienst Ecuador, opgericht op 26 oktober 2007 dankzij de financiering van niet-terugbetaalbare $ 5.000.000 van de Bank van de sociale en economische ontwikkeling van Venezuela. Het kanaal werd vastgesteld op hetzelfde moment als de installatie van de grondwetgevende vergadering, zodat de live-sessies in het hele land kan worden overgedragen, geëxploiteerd door televisie en radio van Ecuador EP RTVECUADOR in de steden Quito en Guayaquil. Ecuador was de eerste tv-keten in Ecuador en de openbare televisie is het resultaat van een campagne belofte van de Economist Rafael Correa tijdens de pre-verkiezingscampagne zijn verkiezing 2006. De initiatiefnemers waren: Monica Chuji, nationaal secretaris van Communicatie, Vinicio Alvarado, Secretaris-generaal van het openbaar bestuur, Eduardo Moreno en Enrique Bayas die ontworpen en geïmplementeerd het project, Julia Ortega, Enrique Arosemena, onder anderen.

Enrique Arosemena Robles was manager van Ecuador TV tot april 2014

Momenteel Ecuador TV is op Channel 7 landelijke TVCable Channel 7 in Quito, Guayaquil, Cuenca, Manta, Portoviejo, 312 Canal Univisa in Quito, Guayaquil en Cuenca en DirecTV kanaal 187.

Geschiedenis

Het officiële kanaal van de Staat "Ecuador TV", begon zijn test signaal op 29 november 2007 aan de installatie van de Grondwetgevende Vergadering van Ciudad Alfaro in Montecristi, Manabi provincie markeren. Van 's morgens vroeg programmering overgebracht beginnen met het interview met president Rafael Correa en en onmiddellijk daarna met de officiële installatie van de grondwetgevende vergadering met volledige bevoegdheden. Uw tijdsdruk dwong het beheer van het kanaal om het signaal uitgezonden vanuit een mobiele eenheid ingehuurd. Vanaf de geboorte Ecuador TV werd gekenmerkt als het kanaal met de meest geavanceerde technologie bestaande in het land, satelliet uitzendingen vrij en online via het internet aan de wereld; zijn 25 repeaters waren volledig van maart 2008, en werd het kanaal staat en de jongste van alle nationale media.

De 27 oktober 2007 Ecuador begonnen met het testen tv-uitzending op de lucht, soms zonder te programmeren. Maanden na Ecuador TV officieel uitgezonden op 05h27 van 1 april 2008 met het volkslied van Ecuador uitgevoerd door het Nationaal Symfonie Orkest van Ecuador geleid door Alvaro Manzano en begon toen de transmissie met een inleidende video van wat er zal worden zijn programmering.

In 2009 wonnen ze de wedstrijd voor de beste website en interactieve ICT in de categorie Media. In 2010 was de eerste tv-station in Ecuador ontvangt ISO 9001-2008 certificering.

Programmering

Het kanaal zendt inhoud van lokale en internationale onafhankelijke producenten, zoals documentaires van Discovery Channel, Discovery Kids, Cartoon Network, TVE, BBC, DW, NHK, KBS, CCTV, RAI, Voice of America, Colombia Signal, Institutionele Signal levens en Telesur.

Sport

  • 2008:
  • Olympische Spelen.
  • 2009:
  • Bolivariaanse Games.
  • 2010:

Onafhankelijke thuiswedstrijden Valley.
Reprise van de wedstrijden van het WK 2010.

  • 2011:
  • Kampioenschap van Zuid-Amerikaanse U-20.
  • Zuid-Amerikaanse U-17 Championship.
  • Football World Cup Women's.
  • FIFA U-17 World Cup.
  • FIFA U-20 World Cup.
  • FIFA Beach Soccer World Cup.
  • Indeling van CONMEBOL voor de World Cup.
  • Pan American Games.
  • Onafhankelijke thuiswedstrijden Valley.
  • Thuiswedstrijden van Barcelona Sporting Club.
  • Olmedo thuiswedstrijden.
  • 2012:
  • Indeling van CONMEBOL voor de World Cup.
  • Olympische Spelen.
  • Nationale Spelen van Ecuador.
  • Wereldkampioenschap voetbal FIFA.
  • Macara thuiswedstrijden.
  • Onafhankelijke thuiswedstrijden Valley.

Kritiek en controverse

Ondanks het feit dat het kanaal werkt als een van de openbare dienst die producenten van inhoud uitzendt uit verschillende landen, waaronder de Verenigde Staten en Azië, is het kanaal gezien door tegenstanders van president Rafael Correa als de natie een propaganda-instrument van de XXI eeuw socialisme, als de bron van fondsen voor de creatie en de aankoop van apparatuur, opleiding van personeel en de aanpassing van de studies werd uitgevoerd door de meerdimensionaal pan-Latijns-Amerikaanse zender Telesur, dat is Het slaat als een propaganda-instrument van de landen die te financieren, met name Cuba en Venezuela. De Venezolaanse regering zich verdedigd door erop te wijzen dat de steun "onbaatzuchtige bijdrage van Venezuela, als onderdeel van het beleid van internationale samenwerking in de regio gepromoot door de regering van president Hugo Chavez."

(0)
(0)
Vorige artikel Patrick Kavanagh
Volgende artikel Toren van de tempel

Commentaren - 0

Geen reacties

Voeg een Commentaar

smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile smile smile smile smile
smile smile smile smile
Tekens over: 3000
captcha